Tuesday, January 22, 2013

Keliru...Celaru..Cencaru.. X_X

tgk tittle pon da tau kn? nasib baik la aku xjd ikan cencaru..kalau x...da kne mkn da haa..terlalu bnyk perkara yg jadi.dan terlalu bnyk perkara yg kabur pada pandangan. ssh sgt nk buat pertimbangan.sama ada perlu aku pentingkan diri atau berkorban untuk yg lain? ssh sgt nk cari solusi. kebanyakan perkara yg jd xde hitam putih.mcm mana nk siasat, mcm mana nk buat perbezaan?  mcm mana nk tentukan mana yg baik dan mana yg buruk utk aku? hampir2 kusut pikiran dibuatnye...(takat ni baru tahap keliru & celaru je la...kalau kusut, parah sikit la kot..xgitu? ) haaa xpe la..walaupun yg tgh baca ni xtau ape yg aku ckpkn.. korang buat2 la paham..(utk jaga ati aku ok? haha) sbb nye nanti aku post lg utk detail yg lbh lanjut. happy2 slalu ok! jgn jd cm aku ni...keliru memanjang! renung2kan dan selamat beramal! :D (senyum plastik..opss!! terJUJUR plk kn..) ok daaaa~ Assalamualaikum - bagi yg beragama islam dan Hv a nice day- bagi lain2 agama.  

-sekian-

No comments: