Friday, January 25, 2013

Sejuk~~~

Okay, jam kat opis ni hampir menunjukkan pukul 4.50 pm.Terasa sangat dingin petang ni. hujan lebat kat luar buat aku rasa nak tidur je.Mengantuk da tahap Cipanzi  Cipan ni.kepala pulak sakit yang amat. memang cepat tua la gini kn? nampaknye, esok lusa, kalau tetibe je ade uban atas kepala ni...xboleh la nk heran sangat. (susah nk mengaku diri da tua..walhal..muke da matang abes! ahhaha ) sebenarnye ade bende nak bagitau. Bulan depan aku da start keje tempat baru!!! Yahooo!!!~~ Haaaa new work, new challenge la gamaknye kn? lepas ni meme memang cakap omputih berhabuk la aku. Okay..ni plan aku sebelum memulakan kerja di tempat baru.


  1. Perlu Top Up tdo ( x cukup tdo---sgt;sgt;&sgt;konon sgt ..sebagai bukti : aku memiliki mata panda! comel kn? hehe )
  2. Banyakkan baca english magazine..(nk kne asah sleng omputih)
  3. Kne yakin..but not over confident okeh! :P
  4. Dress up like a professional.
  5. ok..da abes da..xyah bace2 hehe.. :D

No comments: