Monday, August 26, 2013

Ya Allah, permudahkanlah aku menjalani dugaan-Mu

Hari ni hari Isnin. Hari paling membuatkan aku berdebar-debar. Masalah yang aku wujudkan sendiri datang menduga. Susah hati, pening memikirkan solusi. Hanya aku yang boleh tangani. Namun, di ketika ini, aku tidak punya benda bernilai untuk ditebus dan seterusnya menyelesaikan permasalahan  ini. Aku lalai, aku leka , aku sentiasa tertipu dengan duniawi.Ya Allah...bantulah aku. akan aku hadapi semua ini dengan hati terbuka. Namun, permudahkanlah aku dalam menempuhi dugaan ini, Ya Allah, bantulah hamba-Mu ini. Kepada yang membaca, tolong lah doakan keselamatan dan semoga dipermudahkan segalanya. Hati merintih siapalah yg tahu. Tak mampu aku luahkan semuanya di sini. Aku tawakal dan berserah.Alhamdulillah, Allah berikan Anuar kepada aku untuk memberi aku kekuatan. Saat ini die cuba membantu aku untuk melambatkan process. Agar mereka memberi peluang padaku. Kawan2, doakan segalanya berjalan lancar ya. Terima kasih. Assalamualaikum,

No comments: