Thursday, September 19, 2013

Aku masih bersyukur (Edisi REAL)

Dengan nama Allah yang maha pemurah, penyayang, lagi mengasihani. Sungguh aku rasa syukur. Alhamdulillah, walau diuji dengan dugaan-dugaan, aku masih mampu berdiri tegak dan menyelesaikannya. Allah sentiasa menyediakan jalan dan memudahkan segalanya. Walau siapa pun kita, Allah tetap disisi kita.Sememangnya, sukar untuk aku nafikan kesedihan yang masih singgah di hati. Kesedihan yang disebabkan oleh banyak hal.Namun aku ambil pendekatan untuk tidak meluahkan semuanya disini. Tidak mahu aku dipandang sebagai manusia yang berpakaian koyak dan compang camping kerana tidak tahu menutup aib sendiri dan membuka aib orang. Moga dijauhkan! Semua yang berlaku disekeliling memberi pengajaran yang besar buat aku, Masih berdoa semoga nasib aku terbela dan semoga Allah membukakan pintu rezeki aku di company lain. Aku ingin grow bersama company dan menjadi seseorang yang penting , dipercayai dan berguna untuk company. Mudah-mudahan Allah makbulkan. Amin

No comments: