Wednesday, January 30, 2013

Counting the day~ (manisnyeerr)

dah! x payah nk guna kalkulator. kire hari je pon! hehe. tetibe je kn? lalallala~ erm terasa sedih n susah la pulak nk meninggalkan opis ni.akan tetapi , kaki terpaksa melangkah demi masa depan yang cerah. haaa sadis x ayat aku tu? hahahha kelaka pon ade! Al- hamdulillah, hari2 yang dilalui sebelum masuk kerja baru agak okay. ala-ala harmoni. sangat la kan! :P  wawaweeee~ perut da kenyang td ade collegue belanja. mkn bubur je pon. tgk nasik n ikan bakar tu ase nk terbelahak la pulak kn..so , kite pilih yang manis2 je la ye. balik opis dpt pulak aiskrim. collegue yang lain belanja. Jadi, oleh sebab aku makan yang manis2 je ari ni, aku ade beberapa harapan manis yg ingin aku share. Harapan aku adalah seperti berikut:


  1. Banyak sangat makan gula ari ni. So, aku berharap, muka aku akan sweet se sweet gula2 GETAH. (double meaning! haha)
  2. Bende manis kan boleh buat kite happy. So, aku harap, memori2 hari2 mendatang akan menjadi manis dan dan seterusnya lebih manis  .( semoga semut x dtg, nanti kne gigit sakit ooohh~)
  3. Mengharapkan masa depan yg indah dan manis sesedap susu manis penuh krim disukai ramai.
Ok! nk menjayakan harapan2 di atas aku kne la banyak doa, saba, cekal hati, kuat mental& fizikal, bla, bla,bla, --------> banyak sgt nak cakapnye pon! hehe.

Ok la, sampai sini je entri manis kali ni.

Salam Sayang, Assalamualaikum & Have a Nice day! Mwahkks!! XOXO :*

No comments: