Thursday, January 31, 2013

Good Bye~ (Edisi Separa Skema)




Saya dengan dukacitanya ingin merakamkan ucapan selamat tinggal kepada rakan- rakan sekerja di V***R*****R . Pemergian saya bukanlah atas kehendak sendiri , tetapi atas tawaran marvelous  menarik oleh syarikat lain. Oleh itu, saya berhak untuk menggunakan peluang yang ada bagi career enhancement peningkatan kerjaya saya. Saya harap tidak akan wujud salah faham di atas pemergian saya ini. 
 Dengan pemergian saya, saya harap kalian dapat bekerja dengan suasana yang ceria, aman , harmoni dan penuh toleransi tanpa merindui saya. Saya juga berdoa agar syarikat ini terus maju pada masa hadapan.

Oklah! cukup2 la skemanye pon. bahasa pon mcm very the lintang pukang. xgitu? Hahahahha.
actually tengah kenyang sangat2 ni. baru lepas makan pizza. mkn kt opis je pon. gn rakan2 sekerja. alah..yg org slalu panggil colleague tu! hehe. Seronok juga, ase cam penting dan disayangi. Konon sgt! Ade org belanja kn? opcoz la perasaan menjadi riang, girang dan seterusnya makanan menjadi extra sedap! If korang terbace ni, aku nk korang tau yg aku hargai sgt2 usaha korang wat aku happy n syg korang ketat2! hehe. :P

Ok lah~ nak buat persiapan persediaan untuk terbang ke tempat baru sambil bernyanyi~ I believe i can fly! I believe i can touch the sky! I'm like a bird! I want to fly away! :D ngeee~


No comments: