Monday, January 28, 2013

End of January 2013

ok lah. berdasarkan tajuk ,korang pon mesti da paham kan? sebabnye, entri sebelum ni aku da kabor ke korang yang aku da dpt kje baru. al- kisahnye...lagi beberapa hari je lagi nk abis kje kt tmpat ni.So, untuk sisa2 hari yg ada ni, aku pikir nk berehat la cikit. rehatkan otak katenye..tapi tu la...later on gerenti aku akan di hantui rasa bersalah sbb notis abis 2 jan. aku lak sibuk nk benti awal? ape cer? malas kah aku?  -------> korang jawab la sendiri yer.oklah.. mak encik nk kluo kejap..ade hal nk settle. (mak encik katenye..ekau ado? xdo kn? so..diam2 je la cik kiah oii~) ehhh kenapa lidah den lain mcm je rini. selain pendengaran yg kurang pada hari ni, xsangka pulak lidah aku pon bermasalah gak yer. kesan sampingan demam la tu~ kn! hehe. jaga2 korang kt lua sana. lau demam sila mkn ubt betul2. bior pulih sepenuhnye. lau x..akan ade simptom semacam aku. ala2 duplicate aku la tuh! hehe :P daaaaa~~~ jupe lg!

No comments: